Ailemizde En Şanslı Kim?

Evimizde herkesin bir sorumluluğu var. Şimdi size bu sorumlulukları ve kuralları anlatacağım. Göreceksiniz; en çok benim sorumluluğum var, bence bu haksızlık!

Benim haftada beş gün kesinlikle okula gitmem lazım. Okuldan döndükten sonra kardeşimle beraber yemek yemem lazım. Yemek yedikten sonra ödev yapmamız lazım ve benim onun ödevlerine yardım etmem lazım. Bence bu çok sıkıcı. Sabahları yatağımı toplamam gerek yoksa annem çok kızıyor. Kirli giysilerimi odamda tutmamam lazım, onları çıkarıp kirli sepetine koymam gerekiyor. Haftada dört gün köpeğimizi benim dışarıya çıkarmam gerek, aslında bu eğlenceli bir görev, çünkü köpeğimizle parklarda çok eğleniyoruz. Geceleri geç uyumamam gerek yoksa sabahları erken kalkamam. Hafta sonları daha az bilgisayar oyunu oynamam gerekiyor, bu çok kötü bir kural bunun için bazen bu kurala uymuyorum.

 

 This is an evaluation image and is Copyright Pamela Perry. Do not publish without acquiring a license. Image number: 0515-1105-1007-1315. http://www.acclaimimages.com/_gallery/_pages/0515-1105-1007-1315.html

 

Babam çok şanslı çünkü bence onun çok az sorumluluğu var. Onun haftada dört gün akşam yemeği pişirmesi lazım. Faturaları onun ödemesi lazım ama bazen bunu unutuyor. Haftada iki defa çamaşırları yıkaması gerekiyor.  Hafta sonları ben ve kardeşimle futbol oynaması gerek ve bence bu onun için bir sorumluluk değil, bir eğlence. Geceleri erken uyuması gerekmiyor, aslında bu haksızlık çünkü onun da sabahları erken uyanması gerekiyor.

Annem de çok şanslı çünkü onun da benden daha az sorumluluğu var. Haftada sadece üç gün yemek pişirmesi lazım. Sık sık çiçekleri sulaması gerekiyor, ama zaten o çiçeklerini çok seviyor. Sabahları beni ve kardeşimi okula götürmesi gerek, aslında o zaten arabayla işe gidiyor bunun için bizi okula götürmek onun için çok kolay.

Küçük erkek kardeşim de ailemizde en şanslı kişi. Neredeyse hiçbir şey yapması gerekmiyor. Sadece ödev yapması ve oynaması gerek. Düşünün bir kere, oynaması gerekiyor. Ne şanslı bir hayat!

Leave a Reply

